SPANIEN

Idag hade jag min föreläsning om Islam och herregud så nervös jag var! Jag kommer inte ihåg vad jag pratade om men tydligen hade jag blandat ihop massa grejer och sagt allt i fel ordning, men de är sånt man får ta! Vi slöt efter lunch så jag och Josefin gick hem till mig och kollade 8 mile, jag somnade någon timme och sen skulle jag ut och springa. Jag skulle möta Ronja vid katedralen, det var den vackraste byggnaden jag sett! Helt underbar. Jag hittade inte Ronja och jag sprang runt i fyrtio minuter innan jag kunde hitta henne, vi båda hade tänk att ge upp så vi möttes nere vid vägen. Vi sprang hem till henne och hämtade hennes hund och sprang med henne en bit. Vi skiljdes åt och jag sprang hem igen, vi hade varit ute i två timmar och de kändes bra. Josefin var kvar här och Ana hade kommit in också, de känns bra när folk är här så man slipper va så sjukt ensam. Carro och Pernilla var ute och åt middag. När Josefin och Ana hade gått tog jag ett låångt bad, underbart skönt. När jag kom ner igen stod maten på bordet och vi avnjöt en god middag, jag och Camilla. under middag kom Caroline hem och vi tog en promenad. När vi kom hem så satte vi oss ner och gjorde klart ett svenska arbete som var lite försenat, skönt att få de klart iaf. Imorgon är de vanlig skoldag, vi ska ha idrott med 7-9an på en arena. På kvällen har vi inget planerat, får se vad som händer. Har iaf pratat med mamma och pappa hela dagen när jag inte gjort något, pappi är sjuk :( stackare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0