SPANIEN

Nu skriver jag igen, men mest för att jag är glad och vill dela med. Jag ska byta familj på söndag till en spansk familj, de kan inte bli bättre. Klarar inte av att vistas i detta försvenskade hus mer. Jag ska bo med Pernilla som går i min klass, som förövrigt är den bästa människa i denna värld, jag överdriver inte ens. Hoppas att jag kan få lite godhet av denna människa. Hon sprider så mycket åt alla. Jag är tacksam, otroligt.
_____________________________________________________________________________________________
Idag i skolan hade vi möte med vår rektor, och oj vad mycket gräl det var. Jag var så arg så jag var tvungen att gå därifrån, jag förstår inte hur man tänker när man startar en linje och inte har någon koll alls. Men jag ska inte klaga nu iaf. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, Caroline är på kör och sjunger med kyrkotanterna. Vi ska kanske träffa pitotes, Jonnas gäng! Så jävla svårt att kommunicera när man är dum i huvet som jag. Jag saknar iaf Jonna och dom pratar om henne hela tiden. Och jag älskar snacket om henne, dom gillar henne lika mycket som jag. Kan inte bli bättre. Hon har lovat mig hennes sovsällskap natten jag kommer hem, mmmm längtar. Nu ska jag laga potatis, eller koka potatis. Wish me goood luck please har fan aldrig stått i köket förut.

Kommentarer
Postat av: alina

bullshit!!!! du har fan visst stått i köket, du lagade ju mat åt oss hela sommarn!

2008-11-26 @ 18:03:29
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0