SPANIEN

Jag blir så jävla rörd när jag läser Stinas förra inlägg och jag inget annat änatt hålla med. Med er har jag upplevt stunder som jag värderar högst. Det finns inga andra jag kan känna samma lugn i mig själv med. Jag längtar efter er sjukligt mycket och jag är så avundsjuk på alla er för att ni får vara med varandra. Ni tre ska få all min tid ni vill ha när jag kommer. Ni är sån ren lycka! Jag har spenderat så mycket tid med alla er, men inte tillsammans. När vi väl slogs ihop kunde de inte bli bättre matchning! Jag älskar allt med er, era bra och dåliga sidor. Jag längtar efter att få se Stinas underbara leende och höra Fannys skratt och se Alinas söta ansikte! Herregud! De här tar kål på mig.

Jag älskar er, och oss


_____________________________________________________________________________________________


friends is one soul in four bodys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0