SPANIEN

Det här har verkligen varit en riktig seg dag, jag vaknade till liv vid halv fyra och sen dess har jag bara legat i sängen och inte gjort nånting, eller jo jag har ju packat lite. Imorgon klockan elva så kommer Britt och hämtar mig så ska hon köra hem mig till Pernilla. Min väsk är så överfylld så bara någon petar på den så kommer den spricka! Igår kväll var vi vid Gomila ett tag och träffade folk, det är verkligen hur mycket folk som helst där på kvällarna. Men efter ett tag tröttnade vi på att stå där så då gick vi vidare mot Porto Pi och på den vägen fanns det ungefär 10 barer och alla var gaybarer., så vi kände att vi inte riktigt passa in där och efter att fått alldeles för många blickar från en medelålders tjock spanjorska så kände jag att det var dags att gå därifrån. Vi stannade till vid en salsa klubb 500 meter hemifrån, jag var alledels för trött för att ens ha ögonen uppe så jag la mig i hallen på klubben vid vakterna och slumrade till ett tag. När dom där inne var klara så gick vi hem, Pernilla gulle köpte en KitKat till mig. Så när jag kom hem skulle jag kolla på film och äta den men jag somnade direkt. Och jag kunde inte vaknat på ett bättre sätt än att de låg en hel KitKat bredvid mig. Bästa frukosten. Ikväll skall våra värdföräldrar ut och äta så de blir rester för oss som vanligt då. Det kanske kommer hit lite folk senare men inget säkert, även fast jag fick tolv timmars sömn så svider det ändå i ögonen och kroppen vill inte följa med. Kanske blir sängen för min del












denna människa kommer jag att bo med sista veckorna
här i Palma. Jag är på gotland den 20e kommer vara i sthlm ett tag innan eller en dag iaf. Jag saknar er.




















_____________________________________________________________________________________________



Ibland blir jag så trött, på alla falska ord som kommer från dig.
Jag lyssnar inte , jag ger dig inte ens en minut. pisspådig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0