SPANIEN

Inatt har jag inte sovit en blund. Jag har kollat på ett öga rött fyra gånger för att jag inte haft ork att byta efter första gången. Jag somnade en liten stund vid tolv idag men de var bara några minuter. Jag mår illa hela tiden. Jag vill hem tilll mamma och pappa. Dom förstår mig så bra. Pappa satte in massa pengar till mig så att jag kan tröst äta, några extra kilo behöver jag ju, not. Men tanken var snäll, nu har jag iaf köpt ett telefonkort och jag tänkte försöka få tag på Alina, men hon har inte varit inne på msn på hela dagen, undar vart hon tagit vägen. Om jag hade varit hemma nu hade jag och Jonna suttit och kollat på andra avenyn och tröstätit. Men just nu behöver jag inte tröst, jag behöver bara ut och göra något och skrika. Jag ska ha möte med min rektor imorgon och då får jag se hur allt slutar, om de slutar. Om sex veckor och två dagar landar vi i Sverige, och de är en evighet... Ikväll ska jag och Caroline plugga och spela monopol, jag hatar verkligen monopol men om de inte finns något annat alternativ så får de bli de.Fast nu såg jag att beck film precis blev klar. Jag är inte ens trött, annars hade jag kunnat gå och lägga mig så jag slipper vara vaken. Imorgon är de en ny dag och jag ska vara glad och lycklig punkt slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0