SPANIEN underbar kväll

Kom nyss hem från en underbar kväll/natt. Från början så satt hela klassen på en indisk restaurang och åt middag.
Alla gick vidare utom jag Josefin och Pernilla. Vi träffade en ur gullig man som bott i Sverige i tio år, och hans
underbart trevliga fru. Han berättade att hans kompisar skulle spela på en engelsk pub och vi blev bjudna dit.
Vi fick massa pengar av honom så vi skulle kunna ta några drinkar innan vi gick dit. Sagt och gjort vi köpte varsin
drink på en liten pub i närheten. Vid halv tolv gick vi dit och träffade de trevligaste och mysigaste sällskapet
någonsin, vi har blivit bjudna på en resa till Carribean (vet inte hur de stavas) med deras båt. Hur mysigt som helst
men eftersom vi har skola att sköta så fick vi tacka nej. Men dom ville åka med oss till Ibiza nästa vecka och vara
där några dagar. Hur mysigt som helst. Det enda problemet är att vi måste komma därifrån också. För dom ska åka vidare
Men tänk va kul att åka till Ibiza med världens mysigaste familj!! Vi lyssnade på bandet som var jätte duktiga
och drack alldeles för mycket champagne och drinkar, jag känner redan av huvudvärken, men tro inte att jag är full!
För de är jag långt ifrån. Men jag ville bara säga att jag haft en hur bra kväll som helst! Josefin och Pernilla
är de bästa som finns här nere! Tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0