Uppsala - Stockholm - Nynäs - Visby

Hemma igen, alltid lika skönt att vara hemma.. Men jag ska inte klaga, jag har haft det jätte bra där borta också, mysigt att träffa folk jag saknat väldigt mycket och en del skratt också åt gamla minnen. Har sett att även fast Uppsala är mycket större än Gotland, kan man verkligen se likheterna bland bara folk och olika grupper. Minst lika mycket grupperingar bland människor som här. Bara av en dag på stan kunde han peka ut alla och berätta, likadant över allt..
Idag när jag vaknade hade det snöat, men jag somnade om och lika snabbt var det borta igen. Alltså bara slask, det hatar jag mest av allt. Annars har jag fått en del shopping också, precis det jag behöver och lite till. Just nu snurrar det i mitt huvud, jag läser en del grejer som får hela mitt huvud att snurra. Jag förstår bara inte, det är nog så att jag inte ska förstå heller. Nog om det. Känns som ett onyktert inlägg har kommit in i bloggen, congrats karolina! Hahaa.. Nej nu ska jag se klart min film Sky Kids och sedan somna in. Sleep Well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0