Fall For You Baby

En liten kort sammanfattning utav helgen..

Fredag: Jag, Emma och Julia var laddade till idol med ett kilo godis, chips och dipp. Där satt vi under några timmar tills vi bestämde för att få lite luft. Eller iallafall dom, jag fegade ur som vanligt och följde med dom istället. Tillbaka vid ett tiden i mitt rum igen med Julia för att se på Ironman och sakta somna in skönt. Julia skulle egentligen hem men kom hem vid halv 10?

Lördag: Jag sov länge, tills halv 3 när min mamma kommer och väcker mig. Vet inte varför jag sov så länge, jag måste haft sömnbrist under skolveckan.. När jag vaknar ser jag på mobilen och ett X antal sms och samtal som är obesvarade. Det var genast uppstigning för att dra mig iväg till Vinäger och fika, tillsammans med Gina och även Alina som trillade in. Efter några mysiga timmar försvann vi allihopa åt olika håll. Kvällen blev fiasko och slutade på MAX, sedan väntade sängen och även slutet på Ironman.

Söndag: Vaknade runt ett tiden, hörde av mig till Elin om att ta en promenad och hon nappade snabbt. Ut i det fina vädret började vi vandra, runt och runt i innerstaden.. Kom hem runt 6-tiden eftersom vi skulle äta fars-dag middag tillsammans. Han fick vår present och blev antaligen glad, grattis pappa! Efter maten blev det Gossip Girl för min och Elins del och lika snabbt som det satt igång låg jag och sov. Riktigt socialt sådär. Men hon är van, inte första gången. Plötsligt var hon borta och jag somnade lika snabbt igen, efter ett tag kom Mamma och väckte mig och vi åkte och handlade massa mat jag kan äta när jag kommer hem från skolan, haha lat som jag är. Nu ser jag på Hemma Bäst och snart skall jag sätta på Die Another Day(?) typ.

Imorgon väntar en nya skolvecka och helgen åker vi till Uppsala, då ska jag hälsa på massa familjekompisar och kanske även Tobias och gänget. Hahaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0