Ready for Whatever

Nu har jag äntligen vaknat och är tillbaka i verkligheten. Igår firade vi som sagt Joanna, vilket verkligen blev lyckat. Vi åt jätte god Italiensk Buffe, god efterrätt och allt var super. Senare efter musik tävlingar, paket öppningar, och allt möjligt trillade Lubba och gänget in, då blev det dans och lite häng. Efter 12 tiden någongång började alla röra sig mot Olearys där kvällen avslutades med kareoke, och senare Max såklart också.. Efter Max drog sig folket mot Lubba och det blev Bob Marley & Vattenpipa till efterfest, men då kände jag att kvällen hade gjort sitt. Vill iallafall tacka Joanna för en super kväll! Så jag rörde mig hemåt! Idag väntar träning om någon timme och senare får jag se vad jag gör, känner mig rätt slut i kroppen. Menmen, Puss

Kommentarer
Postat av: Filip

Så det är inte bara i U-sala som Max is da hangout ;)

2008-11-22 @ 15:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0