A Day That Fades

haha kul att folk läser våran blogg.. igår pratade jag med karolina i telefon för första gången sen hon åkte ner dit, hon verkade ha det bra men saknade vissa små saker här hemma.. håll ut, det är inte så långt kvar! jag börjar fundera lite på en sista minuten, hade varit riktigt skönt. igår ringde min bror och ville bjuda pappa på en resa till afrika, så dom är i full gång med att leta resor. jag blir ju så avundsjuk, jag vill också till värmen. är trött på regnet nu. var ju även ute och gick igår väll med per och elin, oj vad vi skrattade.. inte tyst en minut. annars har jag vart i skolan idag, kort och skön dag. sedan blev det tandläkaren och nu är jag hemma och skall åka iväg om en stund till stan för att gå och fika.. senare väntar plugg och träning, ye vilken kväll... nej nu ska jag plugga, hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Izabell

Gumman, är det så hemskt! Jag saknar dig! puss..

2008-10-29 @ 17:56:56
URL: http://izabells.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0