elin lindblom heter hon

igår blev det lite party iallafall, mer för vissa och mindre för andra... skön och trevlig kväll iallafall. just nu sitter jag hemma vid elin och gör ingenting. vi har ätit,ätit,ätit och ätit.. var även och fixade mina naglar idag, tog typ 2,5 timme. men dom är faktiskt jätte fina nu det var det värt. snart ska vi iväg tror jag.


tisdags kväll, jag amanda martina elin och jenny sitter på båten. lagom trötta efter många många timmar....
S: Snart är vi framme.
E: nej vi är nog försenade 10 minuter, det är man alltid alla gånger jag åkt båt..
Ingen av oss andra fattar och blir tysta..
efter ett tag

M: Nej men elin dom säger nu ska vi förtöja om ca 10 minuter inte fördröja 10 minuter.
hahahaa


elin i ett nötskal, men jag gillar dig ändå.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hahaa, jag har alltid trott desamma!

2008-10-23 @ 19:43:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0