en påse mjöl, die

Nu börjar våra läsare komma igen, bra jobbat. Dagen har gått fort med skola som vanligt, och senare har kvällen tillbringats med Elin och Alina. Riktigt bra tjejer dom där två! Jag och Amanda var även på någon hårgrej idag och det visade sig att vi kommit lite fel, dom tog typ tanter i 50 års åldern med lugg och hår ner till axlarna och där satt vi iallafall! Nu skall jag alldels snart läsa ut min novell(?) eller något  liknade, så jag har det klart tills imorgon. På fredag är även Halloween cupen och jag har då blivit frågad att bli coach, och jag tackade ja. Gabriel tyckte vi skulle heta kladdkaka och att jag skulle vara typ socker eller mjöl så kunde alla andra i laget vara något man har i kladdakanan för att den ska kunnas baka? vafan händer med dagens människor....... "hej jag är en påse mjöl".. Nej du är nerröstad, jag ska komma på något kul. Nu ska jag se på film. Over and Out


Kommentarer
Postat av: AMANDA

HAHAHAH nej jag tyckte det seriöst var en sjukt bra idé!!

2008-10-28 @ 14:57:45
URL: http://muchmandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0