flipp eller flopp?

sävefest igår ja, flipp eller flopp? ja jag vet inte riktigt vad jag tycker.. vi fick dansa av oss igår iallafall, bra var väl de.  jag är iallafall helt slut idag, i morse var jag död rättaresagt. min snälla mamma skjutsade mig till skolan i morse, jag slocknade redan i bilen, congrats! nu börjar min lektion om 20 minuter engelska, jippie. sen ska jag, gabriel och david ner på stan och träffa hannes och julius. vi ska hitta något till ikväll att ha på oss, just nu känner jag mig inte alls taggat. jag vill bara ligga hemma i sängen sova och se på gossip girl, ge mig. nej nu ska jag spela zatacka igen jag börjar känna att det är min grej. ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0