FOREVER

Heeeey, nu kom jag precis hem och vart på Form tillsammans med Fancy. Annars var jag iskolan idag 1 timme och hade svenska med vikarie, onödigt. Sen chillade jag lite i skolan, ovanligt?  och väntade på att Alina skulle bli klar med sitt arbete så vi kunde åka och äta på ThaiThai och senare bege oss till stan, hittade allt jag var ute efter! Sen blev det hem och sova igen, bra att jag vände på mitt dygn jämt, cp. Nu ska jag duscha sen hoppas att jag kan hitta något bra på teve, men det är fan tveksamt eftersom att jag tappat bort alla boxer bort i våra hus. Jag är fan värdelös på riktigt, så jag lever på 6:an det finns iallafall Scrubs. YE! Annars dör jag när jag läser alla Karros inlägg, jag vill också iväg. men jag åker ju kanske som sagt på höstlovet, hade vart heaven! Precis vad jag behöver. Annars är jag fan ledsen över att inte Gossip avsnittet kom inatt, utan nästa vecka. jag orkar inteeee. Cha!

Kommentarer
Postat av: alina

i-landsproblem a la stonie?

".... tappat bort alla boxer bort i våra hus" - en intressant mening. love it.

2008-10-08 @ 20:57:22
URL: http://aboutalina.blogg.se/
Postat av: S

tror du jag är så seriös att jag orkar läsa igenom det en gång till och rätta, never! men jag ska göra det för din skull "tappat bort alla boxer kort i vårat hus" nöjd?

2008-10-08 @ 23:50:21
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: alina

happy as the sun hun.

2008-10-09 @ 16:00:22
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0