heyyaa

sen uppdatering, jag är trött efter att sett på massa teve och legat framför soffan? jag har tränat idag core, jag älskar det. dags att vänta 1 vecka till då. jag har vart på stan idag och fixat en sladd mellan datan och teven, men efterbliven som jag är fattar jag inte hur den ska gå igång? någon får gärna komma hit och hjälpa mig.  jag åt också lunch med karolina på stan idag, mysmys.. imorgon är det sävefest och jag tror jag hoppar jag är inte ett dugg sugen, men vi får väl se, jag kanske blir en suprice bara hoppar fram bakom något träd eller nått?... annars har jag massa planer i mitt huvud, till ställen jag ska åka till.. jag har också gjort ett x antal saker idag jag inte borde och pratat med folk jag verkligen inte borde, jag är fan ond.. jag är annars snäll så vad gör de?

jag ska se idol nu, eftersom jag är en nörd som följer det. sen väntar sex and the city filmen, again....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0