I'll be waiting

helloyellow, jag är sämst på att skriva jag vet. men jag orkar inte, blogga är inte mig grej för det tar för mycket tid. nu ska jag gå tillbaka till fredags kvällen och berättade, vi träffades vid 7 tiden med massa MAX mat för börja vår resa ut till Alina, som annars skulle ha lite fest.. taxin började rulla in vid halv 10 tiden och då var det igång, vi dansade till allt mellan himmel och jord. jag var aldrig på party humöret så jag tog det lite lugnt, men hade kul endå! folk åkte hem runt 2 tiden och fast jag bestämde mig för att sova vid kvar Alina och hjälpa henne med allt och det fixade vi snabbt. Lördagen väntade träning, god mat med familjen och sen filmer i massor. Idag ska jag städa mitt rum och senare iväg på ÍBK match, ye. chaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0