SPANIEN

Nu har vi varit här i en dag och allt blir bara bättre och bättre, skolan är jätte fin och en massa små barn som också går där. Det är jätte varmt och vi går runt i shorts och linne, klockan är kvart över sex och solen lyser fortfarande och de är varmtvarmtvarmt. Jag bor med Caroline, Izabell och Natalie. Det känns redan som min familj haha. Just nu sitter vi på balkongen och dricker vin och har de bäst. Nästa vecka ska dom vi bor hos vara borta hela veckan och vi ska alltså bo här själva. Vi har en regel här i huset, och de är att på torsdagar ska vi lägga upp våra grejer i sängerna för då kommer vår privata städerska och städar upp efter oss, nice. Jag och Caroline bor som sagt i de bästa rummet med egen balkong som är stor som en pool. Vår värd-pappa är inte här, han kommer på söndag och de ska bli spännande att träffa honom. Dom jobbar nästan hela tiden så fram till tio på kvällarna är vi ensamma. På vardagar får vi vara ute hur länge vi vill bara vi kommer iväg till skolan och på helgerna berättade hon att runt fyra halv fem på morgonen börjar badtimes här, med knark och sånt så hon tyckte vi kunde komma hem runt den tiden. Som om man orkar vara vaken tills dess. Men allt känns iaf jätte bra!

Jag saknar mamma och pappa redan, blir lite nervös över de men de ska nog gå bra. Dom kommer ändå och hälsar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0