SPANIEN

Mitt huvud värker och jag är trött konstant. Smällen i parabolen måste varit hårdare än jag trott. Jag får fortfarande inte gå i skolan får bara ligga hemma, de låter kanske skönt men de blir tråkigt efter ett tag. Jesper är här och hälsar på Natalie men dom är borta hela tiden, som tur är har jag bästa Izabell vid min sida. Just nu när man är sjuk vill jag bara ligga hemma i min säng och kolla på svensk tv och att pappa ska komma hem på lunchen med pasta från pastavagnen. Man börjar sakna sånna små saker i vardagen. Bellis ska kanske åka hem och de känns jättejättejätte tråkigt, vill verkligen inte att hon ska åka, de är henne jag har roligast med, hon är grym. Vi har sett 13 avsnitt av Desperate Housewives och kollat på mängder av filmer. Det är alltid så mulet ute men ändå så varmt. Jag vill hitta ett fotbollslag jag kan träna med, jag måste börja röra på mig, de kliar i hela kroppen. Dom jag bor med var ute iförrgår på några barer, men jag stannade hemma och kollade på film, den här hjärnskakningen gör mig osocial. Jag har fått tillbaka min mobil från Frida och jag hoppas att min gäst som kommer snart tar med sig mitt skydd till mobilen, den börjar redan bli repig. Jag vill verkligen att Jonna ska komma hit, min bästa Jonna. Jag vill att hon ska komma hit och kolla Andra Avenyn med mig äta lite fruktcoctail och glass.

Men jag saknar mamma och pappa allra mest.
och min sten


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0