SPANIEN

Det jobbiga här är att vi inte får någon mat, hon har varit borta i fyra dagar och har lagat mat för en dag. Alla som jag bor med ska åka hem och jag lär bli kvar här ensam. Hälften av klassen ska typ åka hem, känns ju kul! njaa. Vet inte riktigt vad jag ska göra, jag hatar att bo ensam och vara ensam. Sen vill jag inte bo kvar här i familjen, do är jätte snälla ock sånt MEN de spökar som fan här, fo real. Varje natt är de någon som är nere i köket och håller på med tallrikar och bestick, alla har hört de och är jätte läskigt. Jag är överdrivet rädd för spöken och har jätte svårt att sova för jag ligger abra och spänner mig hela nätterna. Låter kanske sjukt men de hä rä på riktigt. Inatt stängde vi dörren till köket jätte noga men ändå var de någon där. Imorgon kommer en kompis hit och ska hälsa på mig en vecka, ska bli kuuul Hoppas att spöket försvinner, så jag kanfå sova klokt en natt iaf. Mina pengar är slut och jag är trött.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0