SPANIEN

Kom just hem från en krogrunda, alla drack massa men jag nöjde mig med en cola. Vi har gått runt och kollat hela hamnen och området, och jag ska vara ärlig. Jag trivs inte här, jag vill hem till kalla Sverige och mamma och pappa. Jag tror inte att jag är mogen för de här. Jag hann inte ens förbereda mig jag vill nog hem.... Jaaaag veeet att de här är världens möjlighet och många vill vara i min sits men jag tror jag uppskattar andra saker än de här. Jag trivs bra med att vakna upp i min sängoch gå ner till Flisan och äta frukost med mamma och pappa. Äta mammas kyckling och åka hem till Eva och Uffa på middag på lördagkvällarna. De är just sånt jag tycker om, vara vid min familj. Det här är nog ett för stort kliv i mitt liv som jag inte är redo för. Jag gillar min vardag jätte mycket så jag förstår inte varför jag skulle lämna den. Jag trodde faktiskt inte att jag skulle sakna min familj så här mycket. Jag vet att jag inte gett de hela en sån chans men ändå, jag har sett de mesta här och jag gillar inte supar livet och det är de som man gör här. Alla går ut och dricker, men jag nöjer mig med en film hemma. Visst man säger att man kommer växa otroligt mycket och utvecklas, men jag känner att jag vuxit grovt mycket i mig själv bara att inse vad jag saknar och vad jag har. Även att våga inse att jag inte tycker om de här känns som att varit ett stort steg. Nu har jag bara skrivt en massa babbel men jag behövde skriva av mig,

mi familia es mi vida.

Kommentarer
Postat av: Sahra

tänkt på att dom finns kvar när du kommer hem, och vardagen ocskå :)



hoppas det löser sig!

2008-10-20 @ 00:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0