SPANIEN

min nya fina mobil har blivit stulen, jag blir sa trott allt gar bara emot mig. Idag har jag varit i skolan och haft svenska, vi slot efter lunch. Da akte jag och Caroline till stan, jag fick med mig tva palsar och tva skor hem. Jag lar inte vaga anvanda jackorna men jag ska forsoka. Skorna var iaf UGG liknande morkbruna, jatte mysiga. Jag ar fortfarande kvar i Sverige for jag koper bara vinter klader. Jag vill verkligen hem, de har ar ingenting for mig. Fattar inte ens varfor jag akte. Jag vill hem till kylan. Jag har trottnat pa varmen har, trott pa alla svettiga spanjorer som kollar konstigt pa en, jag ar trott pa den stickande lukten av hash som slar emot en vart man an gar, jag ar trott pa att inte ha ett klokt tangentbord. Jag vill tillbaka.Idag har vi tranat med ett fotbollslag, dom spelar i serieA och ligger tvaa, sa vi var jatte nervosa innan men de gick hur bra som helst. Man kande sig tillochmed duktig. Den har veckan kommer att bli en riktig pluggvecka, vi har verkligen jatte mycket, de far en att vilja stanna annu mer, verkligen. Men iaf pa fredag ska vi ut och rida hela klassen, och de ska bli riktigt kul faktiskt. Nu tankte jag ga och lagga mig.

Och sen vill jag tacka varldens basta morbror som ordnar allt at mig!! tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0