SPANIEN

Just nu exakt nu sitter jag ensam på altanen och kollar runt på internet. Jag vill hitta de där perfekta klädesplagget jag söker men kan inte finna de. Jag kollar på andra avenyn, åh mitt älskade andra avenyn, jonna är de enda som fattas och glass med fruktcoctail. Mellan avsnitten kollar jag på i en annan del av köping, ja dom två är mina favorit program. Det är nog de enda programmet hela familjen sitter bänkad framför tvn. Tobbe är nog seriöst den roligaste människa jag sett. Han säger dom helt klart roligaste kommentarerna. Jag saknar att få ligga i soffan och mamma pillar i mitt hår och flisan ligger i den andra soffan och flåsar efter godiset vi har i skålen. Jag saknar min pappa så de gör ont, han är världens bästa pappa. Igårkväll så satt jag och Caroline och pluggade i flera timmar, sen tog suget efter Monopol över och vi fastnade i spelet i någon timme. Jag drack mängder av kaffe, som jag förövrigt avskyr för att jag skulle kunna hålla ögonen öppna. Men efter att jag fått pengar kastat i ansiktet av Caroline så gick vi upp och sov, eller jag skulle plugga men jag kollade på Bert istället, de är också en favorit, helt klart. Jag gick upp klockan halv åtta ( vi började klockan elva ) jag gick en lång promenad och köpte frukost till Caroline så vi skulle få en bra start, sen så runt halv tio går jag upp och väcker henne, då sätter vi oss och pluggar i någon timme sen beger vi oss till skolan. Provet gick ovanligt bra, jag svarade dock inte på alla frågor men mina svar var bra. Sen gick jag och Caroline hem till oss och åt lunch. Vid två så gick vi tillbaka till skolan för att gå på museeum. Jag h a t a r museeum de är sjutk drygt och stel. Och mitt upp i allt så får jag problem med andningen, igen! Men efter några minuters frisk luft så kunde jag gå in igen. Efter de dryga besöket gick vi vidare ill ett jätte mysigt cafe och fek(?) fikade med klassen. Jag och Caroline bestämde oss för att åka hem och när vi kom så fick vi veta att vi fått trådlöst internet, u to the nderbart. Jag pratade med mamma och pappa i timmar och visade dom runt i hela huset. Sen kollade vi på andra avenyn i några timmar. Min morbror ringde nyss och frågade hur allt var och sånt, han är så snäll. Nu ska vi äta glass och kolla vidare på andra avenyn. Vi ska upp tidigt imorgon och rida, huur kul som helst. Jag har inte ridit på flera år. Jag vill inte ens tänka på träningsvärken jag kommer att få.
Jag vill hem. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0