SPANIEN

Haha Stina jag ska inte ta på mig äran för den här... fina headern.

Igår kväll gick vi ut på en mysig bar och drack varsin drink och pratade massa, de var jag Caroline, Bellis och Natta. Sen blev vi alldeles för trött så vi gick hem runt elva, vi satte oss ute på altanen och kollade på film i några timmar. Värmen här är underbar. Imorse vaknade jag av att Caroline nyste på mig så jag fick en dusch av bakterier och... snor. Klockan halv tio gick jag ensam upp och gick till skolan, där mötte jag upp Pernilla och vi tog bussen till Cala Major, de är en jätte fin strand på Mallorca. VI var där i några timmar sen gick jag och Pernilla upp och åt luch på en engelsk bar. Vi bestämde oss för att åka hem till Pernilla där vi är just nu. Dom ska plugga matte, men jag är redan klar med den. Så jag ska nog sitta här vid datan.
Vårat internet fungerar inte hemma så jag får passa på nu. Jag har jätte mycket hemlängtan efter alla. Men den 24e kommer min älskling förhoppningsvis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0