SPANIEN

När jag vaknade imorse mådde jag inte alls bra, huvudet värkte och halsen sved. Men Bellis kom som en räddande ängel och tvingade upp mig. Inatt har varit en jätte jobbig natt, med alldeles för mycket snörvel och snarkningar dock inte från min sida, så jagj tog mitt täcke och min kudde och flyttade in i de rummet där ingen sover. Vi kom försent till skolan idag igen, men de var inga problem, bussen gick ändå inte förrän tjugo minuter senare. Vi åkte in till centrum för att kolla runt på alla platser. Men jag Bellis och Natalie kom helt fel och var i en helt annan del av palma, men Linn mötte upp oss så vi kom hem klokt. Vi åt lunch och tog våra hemuppgifter och gick hem. Nu ligger vi ute på altanen i solen och lyssnar på musik. Det har varit jätte fint väder idag, 28 grader och sol. Ikväll klockan fem ska jag göra en hemlig sak ni kanske får reda på de någon dag framöver, men mamma och pappa gillar inte de jag ska göra som förövrigt läser min blogg flitigt. Men mamma och pappa ni kan vara lugna, de är inget allvarligt och jag kan bli av med de närsom. Ikväll ska vi hem till Frida, en tjej i klassen och äta middag. Sen ska vi ut, men jag får ändå inte dricka så de blir lugnt för min del.
love kkkey

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0