SPANIEN

Jag blir tokig att jag inte kan ladda upp bilder, vårat internet är riktigt knas. Igår var vi hso Frida på middag, jag och Natta hade lite svårt att äta dock. Vi var där och hade trevlpigt i ungefär en timme, sen gick vi till en mexikansk bar, de var jätte trevligt, rökigt och hög musik. Hela klasssen beställde in drinkar i mängder men jag var torr och drack ingenting, jag känner mig verkligen jätte tråkig men alkohol är inget som lockar längre. Alla gick vidare till olika klubbar och vissa kom hem runt halv sex på morgonen, jag gick hem och kollade på film istället och var nöjd med min kväll. Idag sov vi alla till klockan ett, de va riktigt skönt att få sova ut för en gångs skull. Vi har bara tagit lugnt idag vi har bara lämnat lägenheten en gång idag, vi har kollat på film och haft de jätte mysigt. jag trivs verkligen jätte bra med dom jag bor med, dom är bäst. Vi är nästan alltid ensamma hemma och de känns som att vi har semester. På måndag är vi lediga, de är någon spansk högtid och på tisdag åker våra värdföräldrar till Barcelona till fredag så då ska vi klara oss helt själva. De ska bli kul, jag har aldrig varit ensam hemma förut, och nu är de i ett annat land med tre tjejer som jag bara känt en vecka, men som sagt är dom underbara och de ska nog gå bra. Ikväll ska mina roommates ut och dricka lite drinkar, den här gången ska jag iaf gå med ut men inte dricka. Jag pratade med mamma och pappa idag och dom sa att det var dåligt väder och att de blåste, usch blåst är ju de värsta jag vet. Men jag saknar som sagt alldeles för många där hemma, jag läntar till den 20e december då vi kommer med båten. Och då ska alla mina nära och kära stå på hamnterminalen och hälsa mig välkommen, haha. Mamma berättade också att Stina hade varit hemma hos mig och pratat med mamma, gud så avundsjuk jag blev, jag vill också ha henne här kom kom kom. Jonna ska förhoppningsvis komma hit snart och hälsa på!! :) underbart attg hon kommer. Hon är bäst hon också. Alla har ju som sagt inte den turen att vara släkt med henne.
Idag såg vi förresten filmen Vägen ut, gud så lycklig man blir av den, jag grät nästan. Nu ska jag dra men jag hör av mig.

Jag saknar svenskt lösgodis och bearneisesås.
/kkkey


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0