SPANIEN

Vårat internet har varit knas hela dagen, först nu så fungerar de. Idag och igår har vi bara varit hemma och kollat film och tagit det lugnt. Det har varit riktigt skönt och välbehövligt. Vi har sovit till klockan ett båda dagarna och vilat ut oss. De nya klimatet tar kål på oss, vi är alltid helt slut på kvällarna. Imorgon åker Camilla (värdmamma) till Barcelona och Erik (hennes man) åker på tisdag. Just nu står dom i dörren och vi har ännu inte träffat Erik så vi blir lite nervösa nu, men de ska nog gå bra. Imorgon ska jag till läkaren och kolla massa, om flrkylning och sånt är borta för gott. Jag har ätit antibiotika två gånger nu så förhoppningsvis ska jag vara frisk, jag är fortfarande hängig men de är nog bara för allt är så nytt och min kropp fått en chock. Ikväll har faktiskt varit en väldigt jobbig kväll, jag har haft en hemsk hemlängtan men de ska nog gå bra. Om bara någon kan komma och hälsa på mig snart så kommer allt att lösas, Stina och Jonna har faktiskt lovat att komma. Just nu sitter vi på altanen och kollar på Greveholm som förövrigt är min favorit serie. Det är 27 grader ute och jätte skönt, nästan för varmt. Det är ingen skillnad på värme inomhus eller utomhus. Jag saknar min älskling så de gör ont och vill att dagarna ska gå snabbt. Nu tänkte jag gå och lägga mig, har ju faktiskt varit vakenn i 12 timmar. God natt.
saknar mamma, pappa och Sebastian jätte mycket!
love kkkey

Kommentarer
Postat av: Anonym

wwwe miss you. har du blivit brun?

2008-10-13 @ 14:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0