Still I see no change

Vart en seg dag iskolan med massa håla och skit, hann att äta på signalen tillsammans med A, och efter det åka till Emms... Annars kom jag hem och vilade åt och sov för att sedan åka till form, jag förstod nog inte att jag blev så trött som jag blev, åt mat och satte på en film och slockande direkt. sepå! Jag har försökt se 3 olika filmer ikväll bara för att vara vaken, men vad jag än ser blir jag bara trött och somnar. Vaknade iallafall nyss av ma&pa som säger att dom gjort äppelpaj,  det var uppskattat: Jag älskar dom, dom är bäst. Såg att Karolina hade skrivit ett halv färdigt inlägg på g, får väl se om det kommer ut någon gång under kvällen.. Nu ska jag fortsätta med min film som jag börjar 3 kvällar i rad, men somnat till. Yee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0