Superstar

Jag orkar nästan aldrig skriva här längre. Idag har jag iallafall med Jenny och även gått på stan en liten stund. Men vi får hålla i pengarna eftersom vi antagligen åker i början av nästa vecka, har tänkt hur mycket saker jag behöver egentligen, nya skor, jackor och allt möjligt. Gjorde även mitt NO prov idag, kändes bra men det är svårt att säga. Men jag hoppas på bra betyg iallafall. Snart ska jag iväg och träna på Form och senare iväg till dansskolan med Olivia och kolla på deras lektion och gemföra.. Såg just Fool's Gold, var hyfsat bra faktiskt. neeej nu dör jag på den här bloggen, bye

Kommentarer
Postat av: alina

sämst, stone

2008-10-15 @ 18:10:27
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0