This feeling's like no other

jag känner mig yr, ffebrig och fryser. jag är inte på topp, hoppade träningen också. just nu pluggar jag för full matte och spanska, döda mig. om någon timme ska jag träffa några kompisar så ska vi ut och gå en lång promenad någonstans? ikväll väntar nya avsnittet av gossipgirl, i love it... jag vill bli äldre inte bara 16 ynka år, jag vill minst vara 18. kan man tänka mig i sommar när många av mina kompisar är ute och lever liveet... roligt för dom, och mindre kul för mig! nej nu ska jag inte sörje skrivaa, haha. Over and Out




Kommentarer
Postat av: Bassebasisten

Jag tycker du kan ta och vända dig om nu

2008-10-28 @ 19:07:14
Postat av: S

men gåå och lägg dig.

2008-10-28 @ 22:21:44
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0