Tjäbä

Alina här, det går emot mina principer att skriva i någon annans blogg egentligen men screw that. Vi har haft en toppeen dag idag alltså. Stone, jag och Elin har gjort stan och det blev en del grejer i slutändan i alla fall. Handlade lite mat på Coop och sedan kilade vi hem och lagade lite gotti. Kött (jag älskar kött mest i världen), klyftpotatis, grekisk sallad, vitlökssmör och vitlöksbröd (vi luktar inte direkt nyponros nu nej) och till förrätt något italienskt med melon, skinka och tapenad. Mumsi. Snart ska vi se bio alle tre plus min lille brulla, Highschoolmusical 3 blir det, jag är glaad för jag har längtat efter den. Nu tröttna jag på att skriva i karolinastina-bloggen, ni vet att min blogg är värdare, den här är kanske nummer två eller tre eller fyra eller fem eller sex (och min nummer ett)... Anyway, jag kunde ju lägga upp lite bilder på mig och karolinastina nu när jag ändå är här liksom så ni känner att jag har lite behörighet här.. vad fan. Hej på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0