jättee gammalt inlägg jag hittade

Kom precis hem från Joanna. Jag Amanda Alina och Joanna träffades vid gamla goda RENO och hyrde oss ett gäng filmer och köpte oss massa gott. Det var verkligen väl behövligt för mig som är så trött och och på halv dåligt humör(?) jag vet inte varför, men så är det. Imorgon väntar ett barn på mig klockan 11 och sen är det väl picknik i skogen eller något liknade, min grej liksom.. Jag ska bli Super Nanny när jag blir stor.. Nu vill jag sova. Men innan dess vill jag tacka Grannyran som filmade en närbild och då menar jag verkligen närbild på mitt och Olivias ansikte, ye. Asa snygga om jag får säga det själv, eller inte... Sleep Well.



ks, jag vill inte känna att du är borta från mig. jag låtsas som ingenting alls nu och vill bara att du ska vara här, precis som det ska vara. jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0