Utkast: så var ...

så var det sävefest igår, vi började vid cilla med några tjejer. blev faktiskt trevligare än vad jag förväntat mig.. vi började röra oss neråt vid strax innan 11. första timmen var dryg och vi halvdog och blev besvikna. men sen plötsligt, klockan 12 hittar vi vårat place. övervåningen med house musik och vi kände oss genast hemma. det spårade ut och vi hade verkligen rolig tillsammans! bara massa roliga folk där uppe och skönt att slippa alla jobbiga människor som stod och tryckte där nere. jaja...




jag vad ska man säga, pallrade iallafall mig väg till skolan, en död stina i skolan skulle man kunna säga. men blev genast på bättre humör nnär jag träffade alajna, hon är bäst. vi slapp engelskan idag och klassrådet, det ska jag allt tacka för. sen åkte jag och A hemt till mig och hämtade saker och senare ner till någon ruin? för att hon skulle få pris för en bild, hon är så duktig. när det var slut drog vi oss sakta upp för backarna och hon började vandra hemåt, hon skulle åka båten vid 4a tiden till Årsta med sin mam och lillebror. jag träffade några andra vänner på stan och köpte en del grejen, nu måste jag sova jag ligger minus mycket.

nu ska jag allt sova, så jag ligger plus många timmar. sen ska jag träf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0