visby-stockholm-stockholm-visby

home sweet home, jag är super trött och går under snart. går var jag uppe mellan halv 6 på morgonen till klockan 6 i morse, inte fick man åka hem när man kom med båten minsaan.... vaknade nyss och mitt huvud är fortfarande inte tillbaka i verkligheten. resan gick iallafall bra och jag hittade allt jag skulle ha, så det var bra! även dom andra också. på hemresan fick vi trevligt sällskap utav amanda och martina som också varit uppe några dagar. idag orkar jag inte träna jag är död, ska kanske träffa alina, men hon verkade ha mycket att göra annars skulle jag ha sagan om ringen maraton, fråga mig inte varför? har blivit med tvingad efter som jag inte sett någon av dom och äger alla tre på vhs och dvd.. ja man skall ju utnyttja sina kontakter som sagt, aas. nej nu ska jag se gossip girl, sen kanske komma tillbaka till verkligheten,
inte....


Kommentarer
Postat av: LLL

Haha det var ju bra då :)

2008-10-22 @ 21:41:47
URL: http://lindaohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0