Walk this way

kom hem för en stund sen, som ni kanske läste hade vi en heldag tillsammans jag och alina och senare ramlade även elin in.. vi tog oss till bion och såg high school musical, söt film men alla liknar väl varandra. annars skulle jag träna idag, men orkade inte. blev att åka ner på stan med mamma och köpa nya tränings kläder och även kolla på glasögon, diedie. jag hatar har inget tålamod. efter bion gick vi till alina och sedan vandrade jag och elin hem till henne och såg idol. mamma mia tema, i love. måste säga att katrin schulman är den mest värdelösa program ledaren, hjälp vad vi skrattade... vi såg henne på typ eftersnack med idol. sämstaaa. på vägen hem blev jag även förföljd av en jobbig person som jag mycket väl känner igen, jag satte på högsta volymen och började springa med cykeln.. nu ska jag se på fiilm och imorgon väntar en lång dag. sleep well!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0