2classmates

Jag har funnit några nya vänner i min klass idag, cool. En utav dom heter Sebastian vi hade ett långt samtal om tjejer så frågade jag varför han inte hade någon tjej då, då sa han: Dom förstör bandet. Då frågade jag honom, tycker du att din tjej ska vara hemma jämt eller? Då sa han såhär: Vet du varför tjejer har små fötter? Jag: nej ingen aning. Sebestian: För att dom skall kunna stå så nära spisen som möjligt....... 
Så nu vet jag varför jag har storlek 36, tack Sebastian.

En annan kul sak jag fick reda på var att Fredrik OrAva (är du nöjd nu?) är portad från MAX för att han var full och fyllde på dricka för många gången, sen att han är efterlyst i Malaysia för att han lagt upp typ filmer, musik och sånt och sen tog polisen just sen och skulle kolla upp den, imed att det är olagligt..  och data basen på just den här sidan låg i Malaysia och där fanns han med i Malaysias databas, med namn och ipnummer. Grattis fredrik, du får aldrig åka dit.. hahaa.

Jag börjar trivas i min klass, fortsätter i den här stämningen så ska det nog rulla påå.

Kommentarer
Postat av: Fredrik OrAva

Jag var inte onykter alls när MAX-incidenten ägde rum. Bara ung och dum. Sen så är Malaysia-historian lite förvrängd. Men det är väl sådant som händer i skvallerpressen... Jag får helt enkelt leva med det! =)

2008-10-13 @ 00:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0