byebye

Idag hade vi en jätte onödig dag i skolan, vi började klockan kvart över tolv och slöt halv ett. Så dagen har bestått av en massa bussåkande. Igår kom min mamma hem, tack gud för de. Jag åkte hem till Elin runt kvart över åtta och där var Stina också, vi kollade på Idol och åt massa gott. Tänk om de jämt kunde vara så. På söndag ska vi äta pizza hemma hos Elin och kolla på film. Ikväll kommer alla mina kära vänner hem till mig på middag, avskedsmiddag. Vi ska äta mat och dricka vin och ha de mysigt, jag har varit superstressad över att jag snart åker och måste träffa alla därför fick de bli middag och träffa alla samtidigt, kan ju inte bli bättre. Inatt sov Stina hos mig tack gud igen för de, jag klarar verkligen inte av att sova ensam längre, usch vilken panik jag får av de. Hon är så söt när hon pratar i sömnen, nattens ämne var en grön drake som hon verkade ha stora problem med. Sen när jag skrattade åt henne vaknade hon till och knuffade ut mig ur sängen...tack! Hon försov mig och jag fick vibbar av en annan männsika som också alltid försov sig och jag fick vara mamma igen. I skolan har vi tydligen liten hemlpig piercing studio och idag var de en kille som tog hål i den där flörpen som är under överläppen(?) ajajaj va ont de måste gjort. Mamma är i fullgång med att laga mat och jag ska snart börja städa... Palla! Men snart kommer förhoppningsvis Alina hit och hjälper mig tacktacktack.


www.aboutalina.blogg.se taaack

Kommentarer
Postat av: alina

jag ska skyndi mi allt jag kan :( meen vadå taaack?

2008-09-26 @ 15:23:10
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0