chaithaikaaj

dagar bara rinner och försvinner förbi, mycket tid har tagits till att planera våran turkiet resa... men vi la ner det stora projektet, tog för mycket tid att fixa allt möjligt. så det blir väl spontan resa senare till laas palmas, och i helgen blir det sthlm och skärgården. kanske inte riktigt lika bra som varma turkiet men massa mys på hög nivå tillsammans med tjejerna är bra det med! Annars var vi på stan igår och fikade med massa tjejer, har massor med fula bilder som jag bara måste lägga upp när jag hittar min sladd till mobilen, dom är fan så fula jag lovar.. träffade även big J, min mr X som man kanske skull kunna kalla det.. men för mig är det bara big J.
idag slutade jag tidigt och träffade alina karro och fanny och vi åkte och åt lunch på thaithai och pratade och skrattade en maassa, nu skall jag städa mitt rum och träffa fanny senare och se på idol..

Kommentarer
Postat av: Anonym

mer om den där Big J!

2008-09-10 @ 19:37:37
Postat av: Funky

Palma älskling, inte las palmas...:)

2008-09-10 @ 19:58:24
Postat av: Anonym

haha, nee jag har ingen mr x

2008-09-10 @ 21:40:47
URL: http://nikkiisabellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0