då var man insparkaaad också,

Sådär, då var min första och kanske sista inspark avklarad.. Jag vet inte riktigt vad jag skall säga, men jag tyckte inte det var roligt mera trevligt att prata och träffa folk. En del saker hände ju iallafall kan man ju säga, men det är väl sånt man egentligen inte skall komma ihåg dagen efter, haha. Iallafall började vi kvällen hemma vid Alina precis snett ovanför insparken, så vi hade koll på läget och när folket började rulla in. Sen var det bara att börja vandra ner. Förfesten var iallafall absolut bäst och trevligast, vi hade jätte mysigt med bara massa tjejer säkert upp mot 20 stycken från olika håll satt vi där ute på deras stora balkong med havsutsikt och taggade till massa bra house musik. Senare gick vi ner och träffade folk, dansgolvet var rent ut sagt kaos och där kunde man inte ens befinna sig.. Där kan man säga att man blev insparkad och utsparkad på golvet. Kvällen blev lång iallafall och kom väl runt 3-4 tiden, alldels strax kommer Fanny så skall vi väl återhämta oss tillsammans, med film och massa olika goda smoothies, lägger upp lite fina bilder senare! :)

Kommentarer
Postat av: joline

hoppas du lägger upp några bilder från igår! :)

2008-09-07 @ 17:12:03
Postat av: Stina

javisst! skall bara för över alla först..

2008-09-07 @ 21:07:22
URL: http://karolinastina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0