dddddd.

heeej bloggen, just nu ser jag idol och blev just ännu gladare än vad jag redan är utav han killen nils, vilken kille.. hahah. jag och min syster sitter här och skrattar iallafall.. snart skall emma ringa och säga något, jag vet inte vad. men det lär jag se, och senare till mitt älskade maxi för att köpa mat med familjen. eller pappa & lisa. min mamma har åkt på läger till fårö med sin klass, hoppas dom har det trevligt ute i skogen iallafall. annars har jag tränat med fanny idag på form vi var på aerobics och hoppade runt, haha.. jaja, nu ska jag fortsätta se och lägger upp bilderna från igår med carl senare, måste bara hitta min mobilsladd, som jag ska orka leta upp, jajaaaaa. heeeeeeeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0