dedicated to...

Detta inlägg är tillägnat Pernilla Hellqvist som förövrigt är världens bästa människa, men idag tog hon tid och satte sig ner och hjälpte mig komma igång med mitt Georgien arbete, de va som en sten som lossnade. De arbetet har verkligen betungat mig, men nu känns allt mycket bättre. De uppskattas verkligen P!!

Imorse väckte pappa oss med skrik och jag skrek förstås tillbaka, du måste blivit jätte rädd haha. Men sen när jag väl kommit till skolan fick jag ett förlåt sms av pappa och då kändes allt bättre. Igår hade vi en jätte mysig kväll, vi köpte godis och kollade på Idol med mamma och pappa. Idag så stannade fem från klassen kvar i Slite, vi hade föräldra möte klockan fem och vi tyckte de va onödigt att åka till stan och vara där en halvtimme och sedan åka tillbaka. SÅ vi hade istället en jätte mysig eftermiddag med öppen brasa och musik och sång. Ni är bäst.


Nu är de exakt sjutton dagar kvar tills vi åker och jag börjar verkligen bli nervös, jag är så rädd att förlora saker, vänner m.m. Men jag får se, jag måste ju prova iaf. Nu ska jag träffa FancyFanny.
peacebre /kkkey

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack älskling <3

2008-09-18 @ 20:59:41
URL: http://www.pernillahellqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0