det snurrar i min skalle

idag vill alla läsa våran blogg minsan, konstigt. det går upp och ner hela tiden men läsare, jaja vem bryr sig. jag är vaken nu iallafall och har precis ätit frukost med min syster men hon gick där ifrån eftersom jag satt och åt smoothie, som innehåller frukt och då lämnade hon köket. maaan vilken töööööönt hon är.. innan hon går säger hon: kan inte du och dina jävla fruktvänner gå här ifrån. slutpratat om henne, hon är egentligen inte värd att nämna, nu ska jag plugga matte tyväär, sen åka till gymmet och kanske träffa mina vänner ikväll vilket jag behöver, chaaio!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj.. grova ord från liten mun..

2008-09-21 @ 14:30:09
Postat av: S

dieeeeee

2008-09-21 @ 14:53:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0