fredag

Om ni vill veta något kul eller något.... Iallafall jag åker till Spanien om exakt en månad. Jag börjar bli nervös och jag har börjat tvivla, om de verkligen är de jag vill göra. Men jag åker iaf dit och ser hur allt känns. Nu sitter jag i skolan, i slite jaa och gör ett arbete om Georgien och Ryssland. De är seegt. Ikväll ska jag säkert träffa Fanny ett tag sen ska jag till xxxxx. För några dagar sen var jag och fikade med Alina, herregud vad hon får mig att må bra, nästan bäst. Imorgon är de förfest hos henne och de kan inte bli bättre, förutom dom som ska dit haha. Men iaf jag och Alina ska nog inte gå till Snäck och insparken, de lockar verkligen inte. Jag vill bara ha en bra kväll med dom närmaste.


/ k

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0