fuck me school

Som jag sa förut så har vår bästa lärare bytt skola, så nu har vi en ny... Och herre min skapare vad mycket plugg vi har fått, vi är inte vana med sånt här. De blir en chock. Jag tror inte ens jag lär mig mer av de här, våra diskussioner och arbeten känner jag är mycket mer givande. Jag har ett arbete som jag inte ens börjat med som ska vara inlämnat imorgon, men jag ska till stockholm så jag kan inte gå till skolan och då kanske arbetet blir lite sent, alltså mer tid att jobba med de. Ingen förstår hur lägligt helgen med mina bästa i skärgården kommer, de är perfekt och de ska bli så skönt. Bara att få vara, vara med mina bästa. Dom är så jävla äkta. Jag åker hem med 12.40 bussen och då ska jag ta tag i mitt liv och börja jobba med mitt arbete, blä. Snart får jag min nya mobil också, bra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0