heheheheheheheh

jag skall berömma mig själv ikväll, först var jag och tränade med amanda på gymet, jag sprang och spraang och sprang... åhherre, bra gjort! sen kommer jag hem då får min syster fnatt och vi ska tydligen ut och springa, men jag vägrar så vi tar såna där gå stavar och ger oss ut i mörkret i mjukis dräkter.. men på vägen kände vi att dom där stavarna inte var våran grej, så vi dumpade dom i en buske så kunde vi ta dom på hemvägen tänkte vi utan problem... vi vandrade neråt mot havet och sedan in mot elin, där hon ligger så sött i sängen.. väl uppe där vi dumpade stavarna igen så hade mina ramlat om kull och jag skulle gå in och hämta dom, och vips så hade jag en hund bakom mig, bra jobbat! där skriver jag och min syster i kapp tills jag kom ut i behåll, och vi började sakta vandra hemåt... stackars dom som sov i huset, kan inte blivit glada utav våra skrik, jaja. that's life. nu ska jag se på film med min kära syster och sedan time to sleep.


sleep welll...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0