hej höst....

nu har jag plockat fram allt som tillhör hösten, vantar, mössor, stövlar, stickat, och allt är bara varmt och skönt. så nu är jag redo! och har även rensat ut sommarkläderna som jag känner att jag inte ens vill sätta på mig längre, jag längtar till hösten och dess mörka kalla höst kvällar... allt i mitt liv känns så bra just nu, allting flyter på och tillomed skolan är rolig. och bättre känns det när jag väntar mig ett jätte mysig helg i skärgården tillsammans med mina kära vänner!
jag hittade en ny kamera på stan idag som jag är väldigt sugen på att köpa, men det känns som mina pengar bara frullar iväg. i höst ska jag leva ekonomiskt, good luck! jag ska iallafall kolla på kameran imorgon med min pap, han är med high än jag på dessa grejer, eller han tror iallafall själv att han är det, jajaa. nu väntar ondskan i min säng! sleep well..


.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0