home sweet home, eller?

Ja nu är vi allafall hemma och ingen skadade sig, eller alina hade ett missöde men hon tog de med en klackspark. Att gå i klackar och stor väsk i stockholmstrappor var visst ingen hit. Vi hade de iaf hur bra som helst, vi tog de bara lugnt och njöt av varandras sällskap, precis som tanken var. Vi fiskade en gång också men utan resultat, inte ens ett bottennapp fick vi tag på, men vi vara lika glada för de ändå, ingen hade ändå vågat döda den.


Idag vaknade vi i tid och jag kände inte alls för att gå till skolan, men med tanke på mna mattekunskaper så kände jag att de  va lika bra att dra sig upp. Väl där gjorde jag ändå ingenting, jag satt och målade hela dagen... Mindre smart. Min mobil har kvarit knas sen vi var i Årsta, jag har inte kunnat skicka sms men snällaste Ronja Ronie Persson hjälpte mig eftersom min största skräck är telefonen och ringa jobbiga samtal. Jag vågar inte ens ringa och beställa pizza. Imorgon är jag ledig, på onsdag också men iaf imorgon ska jag först luncha med Fanny, vet inte vart än men de lär bli Säve skolan, om jag vågar... Sen är de fika med mina underbara, Alina Stina och Fanny.

Nu snart, eller klockan fem är det inventering med laget, jag är inte ens en del av laget men sånt här ska dom dra med mig på, jaja. Man ska ha med sig en person som är över 15 som ska hjälpa till, men vem är så dum och går med på sånt frivilligt? Någon dum kanske, jag kommer iaf ensam. Sen ska jag göra lite matte och träffa kkkk. Jag är trött och ska sova länge imorgon. Skriver kanske senare om hur inventeringen var... Säkert super kul.

peace påre. /kkkey


                                            
                                                                                                              <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0