hurts

Nu ligger jag hemma i min säng, skulle egentligen varit i skolan. Men jag har fått ett problem, hela min käke är helt svullen och kan inte röra min mun, mina tänder trycks emot varandra den har alltså låst sig. Och de gör ont i örat och ner i halsen. Som tur är har pappa semester så han kan hjälpa mig med mat och sånt. Jag har bara fått i mig vatten men han ska snart till pastavagnen så ska jag försöka få i mig lite. Vi har telefontid hos doc klockan halv tre och jag kan inte v'änta så länge!! Palla. Om de blir värre åker vi in till Akuten, för de gör äckligt ont de här. Och kim slutar inte förrän klockan halv två, de är ju också en evighet till. Ikväll ska jag bara vara hemma, inga andra planer. Pappa ska laga jätte god mat till honom och mig, om jag nu kan äta.... Mamma åkte till Turkiet igår, de är hemskt när mamma åker jag saknar henne redan. Hon är verkligen min bästa vän. Klockan halv två ska jag vara nere på biblioteket med klassen men de känns inte som att jag kommer orka de, jag får se jag har missat tillräckligt i skolan. Nu ska jag försöka äta.
peacebre /kkkey

                                                                                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

sota ni ar:)

2008-09-19 @ 17:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0