i'm so sick of love songs

dagen har varit lång med samtidigt inte, jag är sjuk och jätte förkyld.. min hals är svullen och mitt huvud dör snart, annars lever jag väl någolunda. får se om det blir skola imorgon, hoppas jag blir bättre.. annars träffade jag fanny ett tag efter skolan, åkte ner på stan och fixade en del ärenden. nu väntar jag på att få tag på alina så jag kan få lite bilder sen lördags som jag kan ladda upp, nej nu ska jag krypa ner under täcket och ta mig en kopp te, skriver kanske senare!

Kommentarer
Postat av: sara

hur gick de med bilderna? ;D

2008-09-08 @ 20:58:19
Postat av: S

Jag får tyväär inte tag i Alina som har hand om alla dessa bilder, lovar att dela med mig utav dom senare..

2008-09-08 @ 23:21:23
URL: http://karolinastina.blogg.se/
Postat av: alina

hihihi vad jag är buwsig som är borta, du får alla detaljer imån hihihihi (igen)

2008-09-09 @ 02:57:50
URL: http://aboutalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0