just dance

Nu sitter jag på mitt rum och kollar på film med mamma, bakfyllan börjar avta men förkylningen har printat sig fast i min kropp. Jag hatar ångesten efter alla fester, ångest för ingenting och ångest för massor. Igår var de insparken 08 jag kommer inte ihåg så mycket, eller de fanns nog inget speciellt att komma ihåg, att jag åkte fast för att jag drack en cider kommer jag ihåg, jag har tröttnat på polisen. Jag har alltid otur. Innan festen var vi hemma hos finaalina, vi satt på hennes balkong och drack och njöt av sällskapet, de va riktigt trevligt och jag önskade att kvällen kunde ha erbjudit lika mycket nöje hela tiden. Men massa snack med personer man inte tycker om och kanske ett och annat knytnäve slag av Ronja men inget illa menat, she's the greatest! Snart ska jag hem till my boo och sova. Imorgon är de skola och de känns lite tungt, och på tisdag ska vi till klintehamn. Jag ligger jätte mycket efter i skolan och de är riktigt betungande, men jag är så trött på skolan och allt känns meningslöst. Jag åker bara om ngra veckor och de känns som att de tar för mycket plats i min hjärna. Mamma åker utomlands med sin bästa kompis veckan innan så vi hinner bara ses tre dagar innan jag åker. De är så mycket man vill hinna med, vill hinna träffa alla. Jag har för mycket i tankarna, behöver få bort de. Vi har förresten hyrt en värdelös film vet inte vad den heter men de är med Mikael Persbrandt, den är väldigt deprimerande gör söndagen ännu bättre, fy fan.
Nu ska jag sjunka ner i vårt badkar och ligga där en bra stund, min kropp är sten.
Men mitt brännmärke från emmas cigg skrämmer mig lite, hett vatten mot de kan inte vara skönt.

emma annas baby

/kkkey

Kommentarer
Postat av: emma

förlåt älskling, det var inte meningen! :S



i miss you.

2008-09-08 @ 19:52:19
URL: http://eael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0