när vi glider

Jag mår illa och mitt huvud verkligen dunkar! Om man kollar på mig så blir mitt huvud 2 cm större varannan sekund då de dunkar. Min lärare har försökt få i mig vatten men bara tanken av vatten får mig att få ännu ondare. Sen lill Jockes oklara sms gör de bara värre, bara att han sitter en halv meter ifrån och glor på allt jag skriver gör de ännu värre. Jag saknar Stina. Jag var på elevrådsmöte idag och de var nog en av dom konstigaste stunderna i mitt liv, vi började att skrika på varandra, de va en lek. Vi sparkades och slogs, sen satte vi oss ner och pratade om sklan som att ingenting hade hänt. Jag är ju ny där och tyckte att allt va jävligt märkligt men de kanske är så man gör på elevrådsmöten? De va äcklig mat i skolan, kassler och ris i en röra va fan. Jag längtar efter min säng, min egna. Jag har inte sovit där på tre veckor och jag saknar den mmm så schöön.  Sen har de ramlat ner massa äckligt i tangentbordet de gör mig illamående, damm godis naglar och svett. Hu, ta mig härifrån.

Jag vill va highwon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0